یزدفردا: سرپرست كانون مساجد استان يزد از برپايي جشن های ولایت به منظور گرامیداشت غدير در كانون های فرهنگی هنری و مساجد سطح این استان خبر داد.
محسن رستگاری، سرپرست کانون مساجد استان یزد با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: سخنرانی، نورافشانی میادین، تویع بسته های فرهنگی و برگزاری جشن های ولایت از جمله برنامه‌هاي عيد غدير كانون‌هاي مساجد يزد است.
وي افزود: برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي و هنري، تلاوت قرآن، مدیحه سرائی، تواشیح، تقدیر از فعالین مساجد، اهدای جایزه به القاب حضرت علی(ع)، آذين‌بندي كانون‌هاي مساجد، پخش كليپ و نماهنگ و برپايي ايستگاه‌‌هاي صلواتي از ديگر برنامه‌هاي جشن غدير در كانون‌هاي مساجد يزد است.
رستگاری توزیع پوسترهای ویژه عید سعید غدیر خم در سطح مساجد و کانون های فرهنگی هنری را از جمله برنامه های این ایام دانست و تصریح کرد: نرم افزار چندرسانه ای چشمه غدیر نیز به مناسبت این ایام در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد سح استان توزیع شده است.
سرپرست کانون مساجد استان یزد ادامه داد: برگزاری مراسم عقد اخوت در اجری سنت حسنه نبوی در استان یزد از جمله برنامه های این ایام در کانون فرهنگی مساجد است که صبح روز عید غدیر در مساجد برگزار می شود.
وی در پایان اجرای ده ها برنامه متنوع فرهنگی هنری دریگر به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در این ایام دانست.
گفتنی است، در استان یزد بیش از 461 کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا